Loppemarkeder 2018-19

Amagerbros store indendørs loppemarked for hele familien

Loppemarkeder i 2018

Der loppemarked søndag d. 07. oktober, lørdag d. 03. november og søndag d. 02. december

Loppemarkeder i 2019

Datoerne er: søndag d. 3. februar, søndag d. 10. marts og søndag d. 7. april.

Markedet har åbent fra kl. 10-16. Entré: 10 kr. Børn under 10 år kommer gratis ind i følge med en voksen. Man skal være mindst 14 år gammel for at kunne komme ind uden en voksen med.

Hvornår kan du booke en stand?

Salg af stande til hvert loppemarked begynder en måned før, og det foregår kun online.

Vi slår en begivenhed op for hvert loppemarked både her på hjemmesiden og på vores facebookside med et link til salg af standene. Hold derfor øje med begge sider!

Standene størrelse og mål

Standene er ca. 6 m2 og er som hovedregel 2 meter i facaden og 3 meter i dybden, på enkelte stande er det omvendt. Alle stande er inklusiv ét bord der måler 150 cm.

Hvis du ønsker et ekstra bord, kan det lejes for 50 kr. stk., dette gøres via bookingsiden, hvor du lægger et ekstra bord i ”kurven”. Det samme er gældende for tøjstativer, de koster 100 kr. at leje, her er der et begrænset antal.

Som regel er der plads til 2 borde i en stand. Ønskes der flere borde, skal man booke flere stande.

Pris

Der er 2 priser alt efter hvor standen er: 

Stande i stue plan koster 150 kr. stykket. 

Stande nummereret med ”A” er på 1. sal og koster 100 kr stykket. Vi skal gør opmærksom på, at vi kun har en arbejdselevator i Prismen.

Regler for loppemarkedet - læs det!

Når du køber en stand erklærer du dig samtidig enig i nedenstående:

- Beløbet kan ikke refunderes.

- Ekstra borde kan kun bookes når du booker standen, der kan ikke bookes ekstra borde efterfølgende. I vil modtage en mail med mere info i ugen op til markedet.

- Når du køber en stand forpligter du dig til at holde din stand åben fra kl. 10-16.

- Opstilling skal ske fra kl. 8.00 og være afsluttet SENEST kl.9.55 ellers risikerer du at miste din stand. Nedpakning skal begynde kl. 16.00 og være afsluttet kl. 17.30. 

- Når markedet lukker skal I selv pakke bord sammen og stille det i stueetagen ved nærmeste nødudgang. 

- Der må ikke efterlades usolgte varer og vi opfordrer lejeren til at tage alt skrald med, da vi ikke har kapacitet nok i vores skraldeskure.

- Loppemarkedet i Prismen er et genbrugsmarked, hvor der må sælges antikviteter og ting fra private gemmer. 

- Det er ikke tilladt at sælge madvarer eller erhvervsvarer.

- Du kan tage én medhjælper med ind gratis, pr. stand. Ekstra medhjælpere skal betale indgangspris. Du og din medhjælper bedes melde jeres ankomst til personalet. I vil blive registreret og få afleveret en armbånd hver, som I skal tage på med det samme så vi vil, at I høre til.

I vil modtage en mail med mere info ugen op til markedet.

PR for loppemarkedet

Vi opretter et opslag på Markedskalender.dk og på vores facebook profil, ud over her på hjemmesiden. I kan være med til at markedsføre loppemarkedet så kommer endnu flere købelystne gæster! For eks. kan I tilmelde jer facebook-eventen på Prismens Facebookside:facebook.com/prismenamagerbro og derved invitere jeres netværk eller I kan dele eventen på jeres ”væg” og skrive et lille opslag om, at I har en stand. I kan også fortælle mund til mund jeres venner og bekendte, at I holder loppemarked i Prismen. 

 

Kontakt

For mere information vedrørende denne side.